1946-ban Pietro Catelli megalapította az Artsana vállalatot, mely kereskedelmi ügynökségként, majd korszerű technológiával készült gyógyászati tűk és fecskendők gyártásával gyorsan sikeressé vált Olaszországban a háború utáni években.
1958: megszületett a Chicco márka
A Catelli család elsőszülött fiának, Enrico-nak a születése adta azt a nagyszerű ötletet Pietro Catelli számára, hogy létrehozzon egy termékcsaládot a babagondozás speciális és érzékeny első éveire. Enrico-t a család Chicco-nak becézte, innen kapta a márka a nevét. A Chicco márka magas minőségével hamarosan referencia értékűvé vált az olasz édesanyák számára, piacvezető lett, és gyorsan elterjedt az egész világon. Ma már több mint 120 országban vannak jelen világszerte.
A Chicconál képviselt értékek:
- Elköteleződés a szülők, a szülőség és minden olyan személy felé, akik részt vesznek a gyermekek nevelésében.
- Szaktudás és innováció: több mint 60 éves tapasztalattal rendelkeznek a szülői lét minden vonatkozásában és a mai napig folyamatosan új megoldásokat keresnek. Alapelveik vátozatlanok, a legfontosabb a minőség és a biztonság.
- Fenntarthatóság: felelősségteljesen viszonyulnak a környezethez, hiszen ez az a világ, amiben gyermekeink fel fognak nőni.